مدارس کانادا

ادامه تحصیل در کانادا تنها منحصر به دانشجویان و دانشگاه‌ها نمی‌شود. این روزها بسیاری از والدین تصمیم می‌گیرند فرزندانشان را برای تحصیلات متوسط و حتی پیش از آن راهی کانادا کنند. تجربه تحصیل در بهترین مدارس کانادا می‌تواند برای آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان ذخیره‌ای ارزشمند باشد. اگر می‌خواهید در این مورد بیشتر بدانید توصیه می‌کنیم مقاله تحصیل در دبیرستان ‌های کانادا را مطالعه کنید.

در این مطلب شما با تعدادی از بهترین مدارس کانادا آشنا می‌شوید. مدارسی که هم از اعتبار بیشتری برخوردارند و هم می‌توانند انتخاب بهتری برای دانش آموزان بین المللی باشند. در آخر هم لیست کامل‌تری از بهترین مدارس کانادا در اختیار شما می‌گذاریم تا بتوانید با مراجعه به صفحه آن‌ها اطلاعات دقیق‌تری در مورد آن‌ها کسب کنید.

توجه کنید که انتخاب مدرسه در کانادا نیاز به دقت و حساسیت زیادی دارد. اینکه بتوانید یک مدرسه مناسب انتخاب کنید که مخصوص دانش آموزان بین المللی باشد و حمایت‌های لازم از دانش آموز انجام شود از حساسیت زیادی برخوردار است. اسمارت اپلای دارای نمایندگی تعداد قابل توجهی از مدارس درجه یک کانادایی است و می‌تواند بهترین انتخاب‌ها برای ادامه تحصیل فرزندتان را در اختیارتان قرار دهد.

بهترین مدارس کانادا

فهرست کامل مدارس کانادا بر اساس تقسیم بندی ایالت ها و قلمروهای کانادا را می‌توانید از طریق وب سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش کانادا مطالعه کنید. با این حال در ادامه تلاش شده اطلاعات قابل توجهی در خصوص تعدادی از بهترین مدارس کانادا در اختیار شما قرار داده شود.

این مدرسه در شمال شهر ونکوور واقع شده و میزبان دانش آموزان بین المللی است. این مدرسه به نسبت سایر مدارس، تازه تأسیس است و در سال ۱۹۹۱ در یک محوطه ۷۰ هکتاری راه اندازی شده است.  بیش از ۹۵ درصد دانش آموزان این مدرسه بین المللی هستند و ۸۵ درصد آن‌ها به صورت شبانه روزی مشغول تحصیل هستند. شهریه سالانه این مدرسه برای دانش آموزان شبانه روزی ۴۶٬۹۷۵ دلار می‌باشد که به دانش آموزان ممتاز ۱۰% تخفیف داده می‌شود.  شهریه برای دانش آموزان بین المللی ۴۹٬۳۷۵ دلار و برای دانش آموزان روزانه ۲۶٬۵۷۵ دلار می‌باشد. انجام ورزش‌هایی مانند هاکی، والیبال، گلف، شنا، شیرجه، کشتی و اسکی در دسترس دانش آموزان این مدرسه قرار دارد.

مدرسه کالج اشبری که از بهترین مدارس کانادا به شمار می رود در سال ۱۸۹۱ در شهر اوتاوا تاسیس شد. این مدرسه از جمله معروفترین مدارس کانادا به شمار می رود. متوسط دانش آموزان هر کلاس در این مدرسه ۱۷ نفر است. ۱۰۰ درصد دانش آموزان مدرسه موفق به پذیرش دانشگاه می شوند و از میان این عده ۸۳٪ دانشجویان موفق اخذ پذیرش از انتخاب نخست خود برای ادامه تحصیل در دانشگاه می شوند. شهریه سالانه این مدرسه برای دانش آموزان شبانه روزی ۶۶٬۹۷۰ می باشد که به دانش آموزان ممتاز ۱۰% تخفیف داده می شود.

شهریه برای دانش آموزان روزانه ۲۷٬۷۵۰ دلار می‌باشد. دانش آموزان در این مدرسه می‌توانند مشغول ورزش‌هایی مانند ژیمناستیک، اسکی، بدمینتون، بیس بال، بسکتبال، هاکی، فوتبال، گلف، کوهنوردی و … شوند.

این مدرسه دخترانه مشهور در شهر تورنتو سالیانه حدود ۹۰۰ دانش آموز می‌پذیرد. این مدرسه قدیمی که در سال ۱۹۰۳ تأسیس شده در یک محوطه زیبای ۱۳ هکتاری واقع شده است. تنها ۲۰ درصد دانش آموزان این مدرسه را دانش آموزان بین المللی تشکیل می‌دهند. ۱۰ درصد دانش آموزان هم به صورت شبانه روزی در این مدرسه تحصیل می‌کنند. شهریه سالانه این مدرسه برای دانش آموزان شبانه روزی ۶۰٬۶۵۰ می‌باشد که به دانش آموزان ممتاز ۱۰% تخفیف داده می‌شود.  شهریه برای دانش آموزان روزانه ۳۲٬۵۷۰ دلار می‌باشد.

کلوپ انیمیشن، کلوپ معماری، کلوپ نجوم، کلوپ کتاب، کلوپ بیزینس، باشگاه آشپزی، باشگاه مناظره، کلوپ فیلم، باشگاه زبان فرانسوی، باشگاه بازی و فعالیت‌های فوق برنامه در زمینه‌های بافندگی، دریانوردی، پزشکی، طبیعت گردی و علوم اعصاب از جمله امکانات این مدرسه به شمار می‌روند.

این مدرسه پسرانه که در شهر ونکوور واقع شده در سال ۱۹۳۰ افتتاح شده است. محیط مدرسه طوری طراحی شده که برای پسرها جذاب باشد. یک شبکه قوی از معلمان و آموزگاران دلسوز در این مدرسه وجود دارند که بر کلیه فعالیت‌های علمی تربیتی پسران نظارت می‌کنند. بیش از ۱۱۶۰ دانش آموز در این مدرسه بزرگ تحصیل می‌کنند که تنها ۱۰ درصد آن‌ها به صورت شبانه روزی مشغول به تحصیل هستند. شهریه سالانه این مدرسه برای دانش آموزان شبانه روزی ۶۰٬۲۴۰ دلار، شهریه برای دانش آموزان بین المللی ۷۱٬۴۹۰ دلار و برای دانش آموزان روزانه ۲۵٬۹۴۵ دلار می‌باشد.

با تحصیل فرزند شما در مدرسه BCS واقع در شربوک در استان کبک، او می‌تواند ترکیبی کامل از مناظر زیبا، معماری تاریخی و امکانات مدرن در یکی از بهترین مدارس کانادا را تجربه کند. کلاس‌های کوچک، معلمان پرشور، برنامه‌ریزی تحصیلی پویا و چالش برانگیز و تجربه یک زندگی پرهیجان در مدرسه که پتانسیل‌های خلاقانه و ورزشی دانش آموزان را توسعه می‌دهد همه در BCS یافت می‌شوند. این مدرسه مختلط در سال ۱۸۷۶ تأسیس شده و بیش از ۲۶۳ دانش‌آموز هر سال می‌پذیرد. از این تعداد ۴۰ درصد بین المللی هستند و ۸۵ درصد دانش‌آموز شبانه روزی هستند.

شهریه سالانه این مدرسه برای دانش آموزان شبانه روزی ۵۷٬۳۰۰ دلار می‌باشد که به دانش آموزان ممتاز ۴۰% تخفیف داده می‌شود.  شهریه برای دانش آموزان بین‌المللی ۶۶٬۱۰۰ دلار و برای دانش آموزان روزانه ۲۵٬۰۰۰ دلار می‌باشد.

یک محیط امن و آرام برای دانش آموزانی که از بیش از ۴۰ کشور دنیا در این مدرسه گرد هم آمده‌اند. این مدرسه مختلط در سال ۱۹۲۳ در یک محیط ۷۷ هکتاری تأسیس شد. ۵۲۵ دانش آموز در این مدرسه تحصیل می‌کنند که حدود ۱۷ درصد آن‌ها دانش آموز بین المللی هستند و ۸۰ درصد آن‌ها به صورت شبانه روزی در این مدرسه که از جمله بهترین مدارس کانادا است تحصیل می‌کنند. شهریه سالانه این مدرسه برای دانش آموزان شبانه روزی ۵۱٬۸۰۰ دلار می‌باشد که به دانش آموزان ممتاز ۲۷% تخفیف داده می‌شود.  شهریه برای دانش آموزان بین المللی ۷۳٬۳۰۰ دلار و برای دانش آموزان روزانه ۲۸٬۰۰۰ دلار می‌باشد.

این مدرسه زیبا در منطقه میسیساگا حدود ۲۰ دقیقه رانندگی تا داون تاون تورنتو و ۶۰ دقیقه با آبشار نیاگارا فاصله دارد. بیش از ۹۸ درصد فارغ التحصیلان این مدرسه در دانشگاه‌های کانادا و سراسر جهان پذیرش می‌شوند. این مدرسه مختلط در سال ۱۹۹۱ افتتاح شده و اینک ۴۰۰ دانش آموز دارد. دانش آموزان می‌توانند به صورت روزانه و یا شبانه روزی برای کلاس‌های ۹ تا این مدرسه ثبت نام کنند. از آنجا که بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان این مدرسه بین‌المللی هستند و ۹۰ درصد آن‌ها هم به صورت شبانه روزی در این مدرسه تحصیل می‌کنند، این مدرسه می‌تواند یک انتخاب مناسب برای دانش آموزان بین‌المللی باشد.

به طور میانگین در هر کلاس این مدرسه ۱۸ دانش آموز حضور دارند. هزینه تحصیل یک‌ساله برای دانش آموزان شبانه روزی برابر با ۳۸٬۰۰۰ دلار کانادا می‌باشد.

این مدرسه شبانه روزی خصوصی در شهر براکویل استان اونتاریو کانادا واقع شده است. این مدرسه تازه تأسیس که حالا از بهترین مدارس کانادا قلمداد می‌شود در سال ۲۰۰۲ افتتاح شده و بیش از ۱۱۰ دانش آموز دارد. از این تعداد ۹۵ درصد آن‌ها دانش آموزان بین‌المللی و شبانه روزی هستند. ۸۰ درصد این دانش آموزان هم رنگین پوست هستند. این مدرسه یک ساختار آموزشی منحصربه‌فرد دارد که در قالب آن دوره‌های فشرده آموزش زبان، علوم، تکنولوژی، مهندسی، ریاضیات و هنر به دانش آموزان تدریس می‌شود.

از مزایای این مدر هزینه تحصیل در این مدرسه به صورت شبانه روزی برابر ۵۴۸۰۰ دلار است. نرخ قبولی این مدرسه ۹۵ درصد است. دانش آموزان می‌توانند از امکانات ورزشی این مدرسه در رشته‌هایی مانند اسکی آلپاین، بدمینتون، بسکتبال، تنیس، والیبال و اسنوبوردینگ لذت ببرند.

مدرسه جی ادیسون یک دبیرستان شبانه روزی خصوصی است که دوره‌های دارای مجوز وزارت آموزش و پرورش در انتاریو را برای دانشجویان محلی و بین المللی ارائه می‌دهد. این مدرسه در ساختمان مدرن به وسعت 60،000  متر مربع واقع شده است. طبقه اصلی آن دارای یک کافه تریای بزرگ، استودیوی رقص و سالن ورزشی بزرگ با اتاق‌های رختکن و دوش است. طبقه دوم شامل کلاس‌های بزرگ ، اتاق کارکنان ، دفاتر پذیرش و آزمایشگاه‌های برتر علوم و هنرهای تجسمی است.

برنامه‌های دبیرستان ، ابتدایی و مهدکودک این مدرسه مدرن توسط معلمان با تجربه و واجد شرایط انجام می‌شود. بسیاری از فارغ التحصیلان دوره متوسطه این دبیرستان در دانشگاه‌های معتبر کانادا، از جمله دانشگاه تورنتو و دانشگاه یورک ثبت نام می‌کنند. 75 درصد دانش آموزان این مدرسه بین المللی هستند و 70 درصد هم به صورت شبانه روزی در این مدرسه تحصیل می‌کنند. به طور میانگین در هر کلاس این مدرسه 15 دانش آموز حاضر هستند. شهریه برای دانش آموزان بین المللی 40800 دلار و برای دانش آموزان روزانه 22550 دلار می‌باشد.

یک محیط گرم با کارمندانی صمیمی شاید از ویژگی‌های برجسته این مدرسه باشد. این مدرسه دارای یک محوطه زیباست که حدود ۳۱۵ هکتار فضا و محوطه سازی دارد. گویا فرزند شما تنها به یک مدرسه نرفته که در حال تحصیل در یک جنگل زیبا با دریاچه و امکانات طبیعی و مصنوعی چشم انگیز است. تنها ۲۶ درصد دانش آموزان این مدرسه بین المللی هستند اما ۷۱ درصد دانش آموزان به صورت شبانه روزی در مدرسه لیک فیلد کالج تحصیل می‌کنند. شهریه سالانه این مدرسه برای دانش آموزان شبانه روزی ۵۷٬۰۰۰ دلار می‌باشد که به دانش آموزان ممتاز ۲۹% تخفیف داده می‌شود.

شهریه برای دانش آموزان بین المللی ۶۳٬۵۰۰ دلار و برای دانش آموزان روزانه ۳۲٬۰۰۰ دلار می‌باشد. بیش از ۲۷ طرح فوق برنامه در زمینه‌هایی مانند موسیقی، عکاسی، تئاتر، گردشگری، دریانوردی و … در این مدرسه برای دانش آموزان ارائه می‌شود.

مقاطع تحصیلی در مدارس کانادا

پیش‌دبستانی (Pre-Elementary)

دوره پیش دبستانی در کانادا برای کودکان 4 تا 5 ساله است که هدف از آن آماده‌سازی آنها برای ورود به مدرسه ابتدایی است. در این دوره، کودکان مهارت‌های پایه‌ای خواندن، نوشتن و ریاضیات را یاد می‌گیرند و در مورد موضوعاتی مانند علوم، تاریخ، جغرافیا و هنر آموزش می‌بینند. هزینه تحصیل در این دوره بسته به مدرسه متفاوت است.

هزینه تحصیل در دوره پیش دبستانی در کانادا بسته به مدرسه متفاوت است. هزینه تحصیل در مدارس دولتی کانادا معمولاً رایگان است، اما هزینه تحصیل در مدارس خصوصی کانادا و مهدکودک‌های خصوصی کانادا معمولاً بیشتر است. هزینه تحصیل در دوره پیش دبستانی در کانادا معمولاً شامل هزینه‌های کتاب‌ها، تجهیزات و فعالیت‌های فوق برنامه است.

مقطع تحصیلی ابتدایی (Elementary)

مقطع تحصیلی ابتدایی، اولین مقطع رسمی و اجباری آموزش در ایران است که از 6 سالگی آغاز می‌شود و به مدت 6 سال ادامه می‌یابد. این مقطع شامل دو دوره 3 ساله است: دوره اول ابتدایی (اول تا سوم) و دوره دوم ابتدایی (چهارم تا ششم). در این مقطع، دانش‌آموزان مهارت‌های پایه‌ای خواندن، نوشتن، حساب و علوم را فرا می‌گیرند.

هزینه های مقطع تحصیلی ابتدایی در ایران شامل موارد زیر است:

  • شهریه: شهریه مدارس غیرانتفاعی، مدارس خاص و مدارس هیئت امنایی به طور آزاد تعیین می شود و می تواند از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان در سال متغیر باشد.
  • هزینه های کتاب و لوازم التحریر: هزینه های کتاب و لوازم التحریر هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود.
  • هزینه های رفت و آمد: هزینه های رفت و آمد دانش آموزان به مدرسه به محل زندگی آنها بستگی دارد.
  • هزینه های فوق برنامه: برخی از مدارس، خدمات فوق برنامه مانند کلاس های تقویتی، کلاس های زبان و… را به دانش آموزان ارائه می دهند که هزینه های جداگانه ای دارند.

مقطع متوسطه (Secondary)

مقطع متوسطه در کانادا، از کلاس 9 تا 12 ادامه می‌یابد. این مقطع به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای ورود به دانشگاه یا کالج را کسب کنند. در مقطع متوسطه، دانش‌آموزان می‌توانند در رشته‌های مختلفی مانند علوم، ریاضیات، علوم انسانی و هنر تحصیل کنند.

ویژگی‌های مقطع متوسطه در کانادا:

  • طول دوره: 4 سال
  • از کلاس 9 تا 12
  • کمک به دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه یا کالج
  • تحصیل در رشته‌های مختلف

هزینه های مقطع متوسطه در کانادا:

  • شهریه: شهریه مدارس دولتی در کانادا رایگان است. شهریه مدارس خصوصی در کانادا می تواند از 14 هزار دلار تا 30 هزار دلار در سال متغیر باشد.
  • هزینه های زندگی: هزینه های زندگی در کانادا می تواند از استانی به استان دیگر متفاوت باشد. به طور کلی، هزینه های زندگی در کانادا نسبت به ایران بالاتر است.
  • هزینه های بیمه درمانی: دانش آموزان بین المللی در کانادا باید برای پوشش بیمه درمانی ثبت نام کنند. هزینه های بیمه درمانی در کانادا می تواند از 1000 دلار تا 3000 دلار در سال متغیر باشد.

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا + پذیرش رایگان

سرچ گوگل جواب نمیده! ابزار قدرتمند اسمارت سرچ را امتحان کنید.

همه آنچه برای انتخاب رشته با توجه به شرایط شما نیاز است را در اسمارت سرچ آماده کرده‌ایم. فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید، یک سورپرایز بزرگ خواهید داشت. تمامی رشته های منطبق با شرایط شما را برای تحصیل در کانادا و استرالیا پیدا می کنیم.

مدارک لازم برای پذیرش مدرسه در کانادا

برای پذیرش گرفتن از مدارس کانادایی باید یک سری مدارک را آماده کنید. سپس بر اساس منطقه جغرافیایی مدنظرتان و همچنین سطح مدرسه ای که می خواهید در آن تحصیل کنید یک مدرسه مناسب انتخاب کنید. برخی از مدارس کانادایی تمرکز بیشتری بر دانشجویان بین المللی دارند و توصیه ما این است که از بین این مدارس دست به انتخاب بزنید. تحصیل فرزندان شما در این مدارس به مراتب با راحتی و آرامش بیشتری همراه خواهد بود.

 به طور کلی، مدارک زیر برای پذیرش مدرسه در کانادا مورد نیاز است:

  • مدارک هویتی: پاسپورت، ویزای تحصیلی کانادا و گواهی تولد
  • مدارک تحصیلی: ریزنمرات مقاطع تحصیلی گذشته، توصیه نامه از معلمان و مدیران مدرسه
  • مدارک زبان: مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه
  • انگیزه نامه: نامه ای که در آن دلایل خود برای تحصیل در کانادا را توضیح دهید
  • نامه تمکن مالی: نامه ای که در آن نشان دهید توانایی مالی تامین هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا را دارید

مدارک لازم برای پذیرش مدرسه دولتی در کانادا

  • مدارک لازم برای پذیرش مدرسه دولتی در کانادا، معمولاً شامل موارد زیر است:
  • مدارک هویتی: پاسپورت و گواهی تولد
  • مدارک تحصیلی: ریزنمرات مقاطع تحصیلی گذشته
  • مدارک زبان: مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه
  • مدارک لازم برای پذیرش مدرسه خصوصی در کانادا

مدارک لازم برای پذیرش مدرسه خصوصی در کانادا موارد زیر است:

  • مدارک هویتی: پاسپورت، ویزای تحصیلی کانادا و گواهی تولد
  • مدارک تحصیلی: ریزنمرات مقاطع تحصیلی گذشته، توصیه نامه از معلمان و مدیران مدرسه
  • مدارک زبان: مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه
  • انگیزه نامه: نامه ای که در آن دلایل خود برای تحصیل در مدرسه خصوصی را توضیح دهید
  • نامه تمکن مالی: نامه ای که در آن نشان دهید توانایی مالی تامین هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا را دارید

مدارک لازم برای پذیرش مدرسه شبانه روزی در کانادا

  • مدارک هویتی: پاسپورت، ویزای تحصیلی کانادا و گواهی تولد
  • مدارک تحصیلی: ریزنمرات مقاطع تحصیلی گذشته، توصیه نامه از معلمان و مدیران مدرسه
  • مدارک زبان: مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه
  • انگیزه نامه: نامه ای که در آن دلایل خود برای تحصیل در مدرسه شبانه روزی را توضیح دهید
  • نامه تمکن مالی: نامه ای که در آن نشان دهید توانایی مالی تامین هزینه های تحصیل و زندگی در کانادا را دارید

مدارک لازم برای پذیرش مدرسه بین المللی در کانادا

  • مدارک لازم برای پذیرش مدرسه بین المللی در کانادا، معمولاً شامل موارد زیر است:
  • مدارک هویتی: پاسپورت و گواهی تولد
  • مدارک تحصیلی: ریزنمرات مقاطع تحصیلی گذشته
  • مدارک زبان: مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه
  • انگیزه نامه: نامه ای که در آن دلایل خود برای تحصیل در مدرسه بین المللی را توضیح دهید
  1. به‌طور کلی مدارس کانادا به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند؛ مدارس دولتی، مدارس خصوصی و مدارس شبانه روزی
  2. دانش‌آموزان بین‌المللی برای تحصیل در دبیرستان‌های دولتی باید شهریه پرداخت کنند ولی تحصیل برای دارندگان اقامت موقت کانادا و شهروندان کانادا رایگان است
  3.  گرانقیمت‌ترین محله‌ها در شهرهای کانادایی، محله‌هایی هستند که مدارس معتبر و مشهور دولتی در آنها واقع شده اند.
  4. شهریه مدارس دولتی کانادا به حدود ۱۵ هزار دلار در سال می رسد که بر اساس کیفیت خدمات و آموزش هزینه ها متغیر است
  5. شهریه مدارس خصوصی روزانه کانادا از 8 هزار دلار در سال و هزینه مدارس خصوصی شبانه روزی کانادا از 25 هزار دلار در سال شروع می‌شود.
  6.  همراه متقاضی تحصیل در کانادا، مثل پدر یا مادر دانش‌آموز می توانند از طریق ویزای توریستی راهی کانادا شوند و حداقل برای مدت 6ماه در خاک کانادا اقامت داشته باشد.
  7.  مدارس کانادا دارای برنامه‌هایی بر پایه آموزش سکولار و یا غیر مذهبی و یا بر اساس آموزه های دینی و مذهبی هستند.

شرایط دریافت ویزای همراه دانش‌آموز در کانادا

ویزای همراه دانش‌آموز در کانادا به والدین یا سرپرست قانونی دانش‌آموزان زیر 18 سال (یا 19 سال در برخی استان‌ها) که قصد تحصیل در مدارس کانادا را دارند، اعطا می‌شود. این ویزا به والدین یا سرپرست قانونی اجازه می‌دهد تا در طول مدت تحصیل دانش‌آموز در کانادا، در کنار او باشند.

درخواست ویزای همراه دانش‌آموز در کانادا معمولاً حدود 2 هفته طول می‌کشد. در صورت نیاز به بررسی بیشتر، ممکن است این مدت زمان طولانی‌تر شود.

هزینه ویزای همراه دانش‌آموز در کانادا برای یک نفر 185 دلار کانادا است. ویزای همراه دانش‌آموز در کانادا معمولاً برای یک سال صادر می‌شود و قابل تمدید است.

کلام آخر

در این مطلب با تعدادی از بهترین مدارس کانادا آشنا شدید.با توصیه ها و نکات بسیار مهمی در دریافت پذیرش مدارس در کانادا هم آشنا شدید از جمله اینکه سعی کنید از بهترین مدارس کانادا که بین المللی هستند پذیرش دریافت کنید. علت هم این است که اکثر دانشجویان این مدارس دانشجویان بین المللی هستند و در این محیط چند فرهنگی فراگیری زبان انگلیسی و ادغام در محیط بسیار ساده تر اتفاق می افتد. در جریان انتخاب مدرسه نکات ریز و حائز اهمیت دیگری هم وجود دارند که باید مدنظر قرار دهید.

اسمارت اپلای با برخورداری از نمایندگی مدارس متعدد کانادایی می تواند به شما در انتخاب بهترین مدرسه محل تحصیل کمک کند. می توانید فرم ارزیابی رایگان ما را پر کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید تا از اطلاعات لازم در این خصوص بهره مند شوید.