رشته زبان انگلیسی در کانادا

  • با شرایط تحصیل زبان انگلیسی در کانادا آشنا شوید

تحصیل زبان انگلیسی در کانادا

(English language field in Canada)

امروزه خیلی از افراد هستند که بدنبال تحصیل زبان انگلیسی در کانادا و اخذ مدارک آموزشی این کشور هستند. دوره‌های زبان انگلیسی در کانادا در بین علاقه‌مندان به تحصیل در رشته زبان انگلیسی، به‌طورمعمول از خواستگاه ویژه‌ای برخوردار است. گفتی است که بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه ها در کانادا هستند که دوره‌های آموزش زبان انگلیسی را در مدت‌زمان‌های مختلف، برای دانشجویان و افراد عادی برگزار می‌کنند.

سالانه افراد زیادی با اهداف مختلف در دوره‌های زبان انگلیسی کانادا ثبت‌نام می‌کنند. با توجه به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در عصر امروز و سؤالات مکرری که در باب یادگیری این زبان در کانادا و شرایط آن پرسیده می‌شود، ما هم تصمیم گرفتیم در این مقاله به این موضوع بپردازیم. لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

ویدئوهای‌ پربازدید:

شرایط بورسیه تحصیلی

دوره‌های زبان انگلیسی در کانادا

در کانادا دامنه وسیعی از دوره‌های آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی با گذراندن این دوره‌ها در مراکز و مؤسسات مختلف  میتوانند به اهداف خود برسند.

و اما برویم سراغ معرفی دوره های زبان انگلیسی در کانادا:

۱. دوره عمومی زبان انگلیسی (General English) 

هدف از برگزاری این دوره، ارتقای مهارت عمومی زبان انگلیسی است. این دوره عمدتا برای استفاده از زبان در کارهای روزمره و همچنین مقاصد کاری است.

۲ . دوره زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاه یا کالج  (English for Academics) 

هدف از برگزاری این دوره، آماده‌سازی زبان‌آموزان برای تحصیل در دانشگاه‌ها و کالج‌های کشور کانادا است. در این دوره، مهارت‌های زبانی متقاضیان برای تحصیل در مقاطع دانشگاهی ارتقاء می‌یابد.

بیشتر دانشگاه ‌های کانادا با مؤسسات آموزش زبان اطراف خود همکاری نزدیکی دارند. در این مؤسسات، دوره های زبان انگلیسی برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها با کالج‌ها را دارند، ارائه می‌شود.

این کلاس‌ها برای دانشجویانی با سطح دانش زبانی مختلف طراحی‌شده است. زمان کلاس‌ها معمولاً به‌گونه‌ای است که با کلاس‌های دانشگاه تداخل نداشته باشد. این کلاس‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده اند که موجب گسترش دامنه لغات و تقویت مهارت‌های گرامری می‌شوند. این دوره‌ها که به صورت پاره‌وقت یا تمام‌وقت برگزار می‌شوند، در مدت زمان چند ماه تا یک سال ارائه می‌شوند.

۳ . دوره آمادگی آزمون آیلتس و تافل  (Exam Preparation)

هدف از برگزاری این دوره، بهبود سطح آمادگی متقاضیان شرکت در آزمون‌های زبان انگلیسی نظیر آیلتس، تافل و … است. در این دوره، مهارت‌های چندگانه زبان‌آموزان برای شرکت در آزمون زبان، تقویت می‌شوند.

آزمون‌های آیلتس و تافل، روشی مناسب برای نشان دادن سطح دانش زبانی فرد است. مؤسسات زیادی در کانادا وجود دارد که کلاس‌های آماده‌سازی این آزمونها را در سطوح مختلفی ارائه می‌دهند.

این کلاس‌ها در سرتاسر سال برگزار می‌شوند. شما می‌توانید در صورت تمایل از مؤسسه بخواهید که بر مهارت خاص (مثلاً نوشتاری یا رایتینگ) تمرکز بیشتری اعمال کند تا نقاط ضعف شما برطرف شود.

۴ . دوره فشرده آموزش زبان انگلیسی (Intensive English Program)

در این دوره که به اختصار IEP گفته می‌شود، زبان انگلیسی به صورت کاملا فشرده و به منظور دسترسی به اهداف مختلف برگزار می‌شود. طول این دوره از ۲ هفته یا یک سال متغیر است.

۵. دوره‌های آمادگی آزمون کمبریج

در دوره زبان انگلیسی کمبریج، به زبان آموزان سطوح مختلف دوره‌های زبان عمومی و همین‌طور زبان تخصصی، مدرک آموزش زبان اعطا می‌شود. در این دوره‌ها، به آن دسته از متقاضیان که قصد آموزش زبان انگلیسی به دیگران را دارند، گواهی‌هایی نظیر گواهی آموزش زبان انگلیسی به بزرگ‌سالان (CELTA)، تافل (TEFL) و تسول (TESOL) اعطا می‌شود.

این گواهی‌ها همگی در سطح بین‌المللی شناخته‌شده هستند و نشان‌دهنده مهارت و تسلط کامل فرد به زبان انگلیسی هستند.

۶. دوره‌های زبان انگلیسی تجاری (Business English)

در این دوره‌ها، متقاضی در کارگاه‌های آموزشی، مفاهیم بازرگانی و تجارت را به زبان انگلیسی یاد می‌گیرد. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کالج‌های بازرگانی کانادا را دارند یا قصد این را دارند که درزمینه بازرگانی در کانادا مشغول به کار شوند، اغلب در این دوره شرکت می‌کنند.

این دوره‌ها معمولاً فشرده‌اند ولی از طرف دیگر بازه زمانی بسیار تغییرپذیری دارند. شما می‌توانید در هرزمانی از سال در این کلاس ثبت‌نام کنید. این دوره‌ها را می‌توان هم در دانشگاه‌ها و هم در مؤسسات آموزش زبان خصوصی گذراند.

۷. دوره‌های آموزش زبان انگلیسی پزشکی (ویژه پزشکان، پرستاران و و دیگر اعضای خانواده پزشکی)

این دوره‌ها به تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی افرادی که قصد دارند در رشته‌های پزشکی تحصیل کنند کمک می‌کند.

تحصیل زبان انگلیسی در کانادا ؛ مدارک و شرایط لازم برای اپلای

خب بعد از معرفی دوره‌های زبان انگلیسی در کانادا، در اینجا قصد داریم به شرایط تحصیل در این دوره بپردازیم.

یادگیری دوره‌های زبان انگلیسی در کانادا شرایط خاص خودش را دارد. اگر شما قصد ثبت‌نام در دوره‌های کمتر از ۶ ماهه را دارید نیاز به اخذ ویزای تحصیلی کانادا ندارید. می‌توانید با ویزای توریستی راهی کانادا شوید و سپس مشغول گذراندن این دوره‌ها شوید.

اما اگر دوره مدنظر شما بیشتر از ۶ ماه است باید ویزای تحصیلی دریافت کنید و به‌عنوان دانشجو راهی کانادا شوید.

با توجه به‌احتمال بسیار پایین دریافت ویزای تحصیلی برای دوره‌های آموزش زبان، توصیه می‌کنیم از طریق دریافت پذیرش تحصیلی کانادا  در یکی از رشته‌های دانشگاهی اقدام به تحصیل در دوره‌های زبان کانادا را کنید.

مدارک لازم برای تحصیل زبان انگلیسی در کانادا با مدارک لازم برای اپلای رشته‌های تحصیلی دانشگاهی دیگر تقریباً مشابه است.

برای اپلای در رشته زبان انگلیسی به مدارکی همچون: رزومه تحصیلی، مدرک زبان، انگیزه نامه تحصیلی، معرفی نامه و ترجمه مدارک تحصیلی و دانشگاهی در کنار سایر مدارکی که به دانشگاه و رشته تحصیلی شما ربط دارد نیاز است.

دانشگاه ها و مؤسسات برتر برای تحصیل زبان انگلیسی در کانادا

مؤسسات و مراکز آموزش زیادی در کانادا وجود دارند که دوره‌های زبان انگلیسی را ارائه می‌دهند. مؤسسات آموزش زبان در کانادا در همه جای کشور وجود دارند. این یعنی، یک فرد می‌تواند زبان فرانسه را در میان فرانسه زبانان و زبان انگلیسی را در میان انگلیسی‌زبانان بیاموزد.

مؤسسات و کالج‌های آموزش زبان در کانادا از استانداردهای خوبی برخوردارند و آموزش‌های باکیفیتی در اختیار زبان آموزان قرار می‌دهند. در ادامه به نمونه‌هایی از این مراکز آموزش زبان در کانادا اشاره می‌کنیم.

تحصیل زبان انگلیسی در کالج (Seneca) سنکا کانادا

کالج سنکای کانادا

حتماً تابه‌حال آوازه ی کالج سنکا به گوشتان رسیده است. سنکا در بین کالج‌ های کانادا، بیشترین متقاضیان تحصیل را دارد. شاید این کالج قدیمی را بتوان مشهورترین کالج کانادا دانست.

این کالج در شهر تورنتو واقع شده است. بسیاری از دانشجویان ایرانی در سال‌های اخیر برای تحصیل در این مرکز، راهی کانادا شده‌اند.  طیف متنوعی از رشته ها در کالج سنکا آموزش و ارائه داده می‌شوند.

موسسه زبان کالج سنکا دوره های مختلف زبان انگلیسی را در ۸ سطح برگزار می‌کند. این موسسه، دانشجویان خارجی را از بیش از ۶۵ کشور دنیا پذیرش می‌کند. برای اطلاع از طیف متنوع دوره‌های زبان انگلیسی این کالج، پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت خود کالج مراجعه کنید.

تحصیل زبان انگلیسی در دانشگاه کلگری (Calgary) کانادا

دانشگاه کلگری- University of Calgary

وقتی پای صحبت دانشگاه‌های کانادا که در بحث آموزش زبان شهرت دارند به میان می‌آید، نمی‌توانیم اسمی از دانشگاه کلگری نبریم.

دانشگاه کلگری هرسال به‌عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه برتر کانادا معرفی می‌شود.

دوره‌های زبان این دانشگاه توسط بهترین اساتید کانادایی و باکیفیت آموزشی بسیار بالا ارائه می‌گردد.

دانشجویان دوره زبان،  امکان دسترسی و استفاده از تمامی امکانات آموزشی و ورزشی دانشگاه را دارند. دوره زبان این دانشگاه به‌صورت فشرده (۲۳ ساعت در هفته) ارائه می‌شود. در پایان دوره، به دانشجو گواهی‌نامه یا سرتیفیکت پایان دوره داده می‌شود که در خیلی از دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا معادل آیلتس/تافل ارزیابی می‌شود.

هزینه یک سال دوره فشرده زبان در دانشگاه کلگری (به همراه ویزا، بیمه درمانی، کتاب و کارت حمل‌ونقل عمومی) حدود ۱۵۰۰۰ دلار کانادا است.

رشتــــــه یا دانشگــــــــاهی که به‌دنبال آن هستید را جستجو کنید.

    تحصیل زبان انگلیسی در دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) کانادا

    دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

    سال‌هاست که نام دانشگاه بریتیش کلمبیا به دلایل متعدد من‌جمله کیفیت بالای آموزشی بر سر زبان‌ها افتاده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا با علامت اختصاری UBC همواره درزمره ۲۰ دانشگاه برتر دنیا مشاهده می‌شود.

    موسسه آموزش زبان انگلیسی دانشگاه بریتیش کلمبیا، با بیش از ۵۰ سال سابقه، دوره‌های مختلف زبان انگلیسی را از سطوح مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌کند. طول دوره این کلاس‌ها عموماً ۸ هفته است. توصیه ما این است که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط پذیرش و هزینه دوره ها به وبسایت خود دانشگاه مراجعه کنید.

    تحصیل زبان انگلیسی در موسسه مطالعات زبان بین‌المللی (LSI) کانادا

    موسسه مطالعات زبان بین المللی

    LSI یک شبکه گسترده‌ای از مؤسسات زبان انگلیسی است که در سراسر جهان شعبه دارد. شما می‌توانید در یکی از مؤسسات این مرکز در انگلستان، کانادا، ایالات‌متحده آمریکا، نیوزیلند، فرانسه، سوئیس یا استرالیا ثبت‌نام کرده و زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

    شعبه‌های این موسسه در شهرهای تورنتو و ونکوور کانادا قرار دارند. شما با مراجعه به وبسایت LSI می‌توانید اطلاعات جامع‌تری را درخصوص دوره‌های آموزش زبان این مرکز کسب کنید.

    تحصیل زبان انگلیسی در موسسه بین‌المللی تحصیل در خارج از کشور (IPSA) کانادا

    ipsa

    اگر به دنبال مراکزی هستید که بتوانند طیف گسترده‌ای از دوره‌های زبان انگلیسی را آموزش بدهند، موسسه IPSA یکی از بهترین گزینه‌ها است.

    در این مرکز، دوره‌های عمومی زبان انگلیسی، انگلیسی برای تجارت، انگلیسی پزشکی و ……. آموزش داده می‌شود. افرادی که قصد دارند برای آزمون‌های تافل یا آیلتس خود را آماده کنند، می‌توانند کلاس‌های اختصاصی آماده‌سازی آزمون را در این موسسه طی کنند. جالب است بدانید که در این موسسه، حتی اردوهای تفریحی تابستانی نیز دایر است. این اردوها به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند تا مهارت‌های زبانی کودکان و نوجوانان تقویت شود.

    این موسسه در شهرهای اتاوا، تورنتو، همیلتون، لندن، مونترال، کلگری، ونکوور و ویکتوریا شعبه دارد.

    تحصیل زبان انگلیسی در کانادا و مراحل ورود به بازار کار کانادا

    • 1

      همان‌طور که در قسمت‌های قبل هم اشاره کردیم، یادگیری رشته زبان انگلیسی در کانادا می‌تواند با اهداف مختلف صورت بگیرد. بیشتر افرادی که از ایران برای تحصیل زبان انگلیسی راهی کانادا می‌شوند،  برای ورود به بازار کار  اغلب مسیر آموزش زبان یا ادبیات زبان را دنبال می‌کنند.

    • 2

      تحصیل رشته ادبیات انگلیسی در کانادا

      خیلی از دانشجویان بین‌المللی به دنبال تحصیل ادبیات انگلیسی در کانادا هستند. علاقه‌مندان به زبان انگلیسی با تحصیل در این رشته، با انواع سبک‌های ادبی آشنا می‌شوند و تاریخ ادبیات را از قرن نهم میلادی تا امروز مطالعه می‌کنند.

      از میان فرصت‌های شغلی برای این رشته، می‌توان به کار در انتشارات به‌عنوان نمونه‌خوان و ویراستار یا کار در مطبوعات به‌عنوان خبرنگار اشاره کرد.

      از دانشگاه‌های برتر برای تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی می‌توانیم به: دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا، مکگیل، مونترال، آلبرتا، اتاوا، یورک و کنکوردیا اشاره کنیم.

    • 3

      تحصیل رشته آموزش زبان انگلیسی در کانادا

      رشته آموزش زبان انگلیسی یکی دیگر از گرایش‌های رشته زبان انگلیسی است. با توجه به نیاز روزافزون جامعه به زبان انگلیسی به صراحت می‌توانیم بگوییم که، این رشته یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها در دنیا است.

      هدف رشته آموزش، تربیت و آموزش معلم‌ها و اساتید زبان انگلیسی است. دانشجویانی که در این رشته تحصیل می‌کنند روش‌ها و شیوه‌های مؤثر آموزش زبان انگلیسی را یاد می‌گیرند.

      رشته آموزش زبان انگلیسی هواداران زیادی در کانادا دارد. شما می‌توانید با تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها در کانادا، مدارک معتبری دریافت کنید.

      به دلیل رواج زبان انگلیسی و همه‌گیر بودن این زبان در کانادا، تقاضا برای مدرسان و اساتید زبان بین‌المللی انگلیسی افزایش یافته است. دانشجویانی که در رشته آموزش زبان انگلیسی در کانادا تحصیل می‌کنند، می‌توانند در مشاغلی همچون تدریس زبان انگلیسی در مدارس یا کالج‌ها، مشغول به کار شوند.

      دبیران زبان انگلیسی در کانادا در هفته حدود ۲۰ الی ۳۰ ساعت کار می‌کنند. شرایط کار آنها مطابق قرارداد کاری تنظیم‌شده با کارفرمای خودشان است. آنها به‌طور میانگین در سال حدود ۳۵٬۱۰۰ دلار کانادا یا حدود ۱۸ دلار کانادا در ساعت دریافت می‌کنند.

    نردبان شغلی پس از تحصیل زبان انگلیسی در کانادا

    افرادی که در رشته زبان انگلیسی در کانادا، فارغ التحصیل می‌شوند می‌توانند در طیف متنوعی از مشاغل از جمله مترجمی و یا تدریس فعالیت کنند.

    در رابطه با آینده شغلی رشته زبان و ادبیات انگلیسی می‌توان گفت این رشته‌ها علاوه بر اینکه در ایران بسیار مورد استقبال هستند، در خارج از کشور هم به همین صورت است. فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها می‌توانند به‌عنوان معلم، مترجم، کارمند آژانس مسافرتی، راهنمای گردشگری در کشور کانادا کار کنند و یا به‌عنوان هیئت‌علمی در دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و مراکز آموزش عالی همکاری کنند.

    البته امکان همکاری با صداوسیما و کار در سفارت‌خانه‌ها به‌عنوان مترجم، همکاری با وزارت خارجه، ترجمه و چاپ کتب به زبان انگلیسی، تدریس در مدارس دولتی و غیرانتفاعی و آموزشگاه‌ها، تأسیس کمپین‌های تبلیغاتی و ترجمه متون ادبی، شعر، نمایشنامه، داستان و رمان و … نیز از دیگر فرصت‌های شغلی این رشته‌ها است.

    دبیران زبان انگلیسی در کشور کانادا به‌عنوان (ESL) شناخته می‌شوند و وظایف و حقوق خاصی دارند. دبیران زبان انگلیسی در کانادا در مدارس بین‌المللی به زبان آموزان غیربومی کانادا تدریس می‌کنند. آنها دانشجویان و دانش آموزان را با مفاهیم آموزشی پایه زبان انگلیسی در چهار سطح آموزشی آشنا می‌کنند و قواعد این زبان را همراه با تلفظ رایگان آنها به دانش آموزان یا دانشجویان آموزش می‌دهند.

    دبیران ESL در کانادا جهت ارتقای سطح زبان دانش آموزان / دانشجویان خود از انواع وسایل کمک‌آموزشی و ویدیو استفاده می‌کنند. از مهارت‌های لازم برای دبیر ان زبان انگلیسی در کانادا میتوانیم: اسپیکینگ یا گفتار عمومی، برنامه‌ریزی درسی و ارتباط وکال یا کلامی با زبان آموزان را نام ببریم. قطعاً برخورداری از یک یا چند مهارت مذکور می‌تواند تأثیر به سزایی بر سطح درآمد دبیران در کانادا داشته باشد.

    میانگین حقوق در رشته زبان انگلیسی در کانادا

    اگرچه این مقاله در مورد تحصیل رشته زبان انگلیسی در کانادا است، اما شاید بی‌ربط نباشد که در اینجا اشاره‌ای هم به میزان حقوق و دریافتی دبیران زبان انگلیسی در کانادا داشته باشیم. متوسط حقوق معلمان زبان انگلیسی در کانادا ۳۵٬۱۰۰ دلار در سال یا ۱۸ دلار در ساعت است. هنگامی‌که شما به‌عنوان یک معلم زبان تازه‌کار و بدون سابقه، وارد بازار کار می‌شوید، درآمد شما با حدود ۲۰٬۷۶۰ دلار در سال شروع می‌شود. با افزایش تجربه و تخصص، درآمد به مرز ۶۰ هزار دلار در سال نیز افزایش خواهدیافت. در ادامه می‌توانید میانگین دریافتی معلمان زبان در استان های کانادا را مشاهده کرده و با هم مقایسه کنید.

    استان نیوفانلند و لابرادور

    ۴۲٬۲۶۳

    دلار در سال

    استان نوااسکوشیا

    ۴۱٬۹۲۵

    دلار در سال

    استان کبک

    ۴۰٬۴۶۳

    دلار در سال

    استان اونتاریو

    ۳۹٬۰۰۰

    دلار در سال

    استان بریتیش کلمبیا

    ۳۹٬۰۰۰

    دلار در سال

    استان آلبرتا

    ۳۹٬۰۰۰

    دلار در سال

    استان نیوبرانزویک

    ۳۹٬۰۰۰

    دلار در سال

    استان ساسکچوان

    ۳۸٬۰۲۵

    دلار در سال

    استان مانیتوبا

    ۳۸٬۰۲۵

    دلار در سال

    جزیره پرنس ادوارد

    ۳۸٬۰۲۵

    دلار در سال

    جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا فقط در ۶۰ ثانیه

    حتی بدون نمره زبان

    ۶۰ ثانیه زمان زیادی نیست، چیزی از دست نمی‌دی، اما ممکنه فرصت خوبی برات پیدا بشه تا بتونی توی کانادا تحصیل کنی. همین حالا دکمه سرچ رو بزن و سرچ ۶۰ ثانیه ای خودت رو شروع کن و رشته‌ات رو پیدا کن.

    هزینه تحصیل زبان انگلیسی در کانادا

    معمولاً دوره زبان انگلیسی در کانادا در مؤسسات زبان، به مدت چندهفته‌ای است نه‌ترمی. شهریه دریافتی در مؤسسات زبان کانادا متفاوت است. دوره‌های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی در کانادا وجود دارد که به‌صورت عادی یا فشرده برگزار می‌شوند. شهریه دوره‌هایی که به‌صورت فشرده هستند، چیزی بین ۵٫۹۰۰ الی ۶٫۰۰۰ (دلار کانادا) است.

    در لیست زیر، نمونه‌ای از شهریه‌های دریافتی مدارس زبان در کلان‌شهرهای کانادا را برایتان آماده کرده ایم. (بدون در نظر گرفتن هزینه‌های اسکان و غذا)

    شهریه شرکت در موسسه زبان انگلیسی ۱۲ هفته‌ای:

    تورنتو: ۳٬۵۱۵ دلار کانادا

    ونکوور: ۴٬۰۸۳ دلار کانادا

    کلگری: ۳٬۴۴۶ دلار کانادا

    شهر کبک: ۳۵۷۰ دلار کانادا

    طول دوره رشته زبان انگلیسی در کانادا

    تنوع دوره زبان در کانادا بسیار زیاد است. تقریباً تمام دانشگاه‌های کانادا و همچنین مؤسسات زبان و برخی از کالج‌ها، دوره زبان انگلیسی یا دوره زبان فرانسوی را برگزار می‌کنند. طول این دوره‌ها از یک ماه تا دو سال متغیر است. برای دوره‌هایی که کمتر از ۶ ماه است نیازی به اخذ ویزای دانشجویی نیست. متقاضی می‌تواند صرفاً با داشتن ویزای توریستی هم وارد این دوره‌ها شود. برای دوره‌های بیش از ۶ ماه باید ویزای دانشجویی گرفته شود.

    تحصیل زبان انگلیسی در کانادا و کسب اقامت دائم پس از تحصیل

    در سیستم طبقه‌بندی مشاغل کانادا موسوم به NOC، به معلمان زبان انگلیسی در مقاطع مختلف تحصیلی، کد متفاوتی ارائه شده است. کد ۴۰۲۱ هم به دبیران ESL (معلمانی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود تدریس می‌کنند) اختصاص داده شده است.

    در بسیاری از استان‌های کانادا به ویژه در بریتیش کلمبیا و انتاریو تقاضا برای جذب این معلمان بسیار زیاد دارد. در حال حاضر این افراد می‌توانند از طریق زیر گروه نیروی متخصص فدرال و نیروی متخصص استانی یا همان اکسپرس اینتری و از طریق کد اختصاص داده شده به این رشته، وارد پروسه مهاجرت به کانادا شده و نسبت به اقامت اقدام کنند.

    کلام پایانی

    خب عزیزان به انتهای مطلب رسیدیم. ما در این مقاله سعی کردیم هر آنچه که در مورد تحصیل رشته زبان انگلیسی در کانادا لازم بود را در اختیار شما قرار بدهیم. اگر علاقه‌مند به تحصیل این رشته در کانادا هستید اما نمی‌دانید که چطور باید این مسیر پرپیچ‌وخم را طی کنید، پیشنهاد می‌کنیم یک‌بار هم که شده به وب‌سایت هوشمند اسمارت اپلای سر بزنید.

    شما در این سایت با تکمیل فرم ارزیابی اولیه رایگان، اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان ما قرار می‌دهید. آن‌ها با بررسی اطلاعات مندرج در فرم، شما را در  مسیر رسیدن به اهدافتان همراهی خواهند کرد.