بورسیه تحصیلی نیوزلند

  • تحقق رؤیای شما بدون هزینه

اگر شما هم علاقه‌مند به تحصیل در نیوزلند هستید، حتماً دغدغه تأمین هزینه‌های تحصیل در این کشور را دارید. یکی از بهترین راه‌های برای کمک به پرداخت هزینه‌ها، گرفتن بورسیه می‌باشد. دولت نیوزلند سالانه بورسیه‌های متفاوتی به دانشجویان ارائه می‌دهد، برخی از دانشگاه‌ها نیز به دانشجویان واجد شرایط، بورسیه اعطا می‌کند.

مهم‌ترین شرط و فاکتور برای اخذ بورسیه تحصیلی نیوزلند، داشتن نمرات تحصیلی و آکادمیک خوب و عالی است. البته برای هر بورسیه شرایط و ویژگی‌های متفاوتی وجود دارد. در این مقاله به بورسیه تحصیلی در نیوزلند، انواع آن و شرایط اخذ این بورسیه‌ها خواهیم پرداخت.

شرایط دریافت بورس تحصیلی نیوزلند

به‌طورکلی دریافت بورسیه تحصیلی در نیوزلند نیازمند داشتن یک رزومه علمی قوی است. داشتن مدرک تحصیلی معتبر، معدل خوب در مقاطع تحصیلی قبلی و مدرک زبان انگلیسی با نمره بالا از جمله مهم‌ترین شرایط دریافت بورس تحصیلی نیوزلند محسوب می‌شود. از دیگر شرایط لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی نیوزلند، تعهد افراد به کار در این کشور به مدت 2 سال پس از اتمام تحصیلات است.

در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری علاوه بر شرایط بالا، انتشار مقالات علمی isi نیز برای اخذ بورسیه تحصیلی نیوزلند ضروری است.

مدارک لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی نیوزلند

اخذ بورسیه تحصیلی نیوزلند پروسه طولانی‌مدتی است که ممکن است چندین ماه به طول بیانجامد. برای موفقیت در این زمینه لازم است تا تمامی مدارک موردنیاز دانشگاه را با دقت جمع‌آوری و ارائه کنید و توجه داشته باشید که مدارکتان هیچ‌گونه ناقصی نداشته باشد. مدارکی که شما ارائه می‌دهید، با دقت توسط دانشگاه بررسی می‌شوند و تنها زمانی بورسیه اعطا می‌شود که همه مدارک خواسته شده به‌صورت کامل ارائه شده باشد.

در ادامه مدارک لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی نیوزلند را مشاهده می‌کنید:

  • مدارک هویتی از قبیل پاسپورت معتبر
  • کلیه مدارک تحصیلی قبلی همراه با ترجمه رسمی آنها
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی
  • توصیه‌نامه
  • لیستی از دستاوردهای علمی خود از قبیل مقالات و جوایز علمی
  • پروپوزال برای رشته انتخابی خود و اینکه چرا این رشته را انتخاب کرده‌اید و چه برنامه‌ای برای آن دارید
  • راه‌های ارتباطی از قبیل ایمیل و شماره‌تلفن

دانشگاه‌های ارائه‌کننده بورسیه تحصیلی نیوزلند

خوشبختانه بیشتر دانشگاه‌های نیوزلند امکان اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان خود را فراهم کرده‌اند. بااین‌حال معمولاً دانشگاه‌های بزرگ‌تر و برتر این کشور بیشترین بورسیه را به دانشجویان اعطا می‌کنند و به همین دلیل نیز توصیه می‌کنیم درصورتی‌که دارای رزومه علمی قوی هستید، دانشگاه‌های برتر نیوزلند را برای بورسیه انتخاب کنید.

در ادامه جدول پنج دانشگاه برتر نیوزلند که امکان اخذ بورسیه تحصیلی از آنها فراهم است را مشاهده می‌فرمایید:

نام دانشگاهنام شهررتبه جهانی
University of Aucklandآکلند206
University of Canterburyکریچرچ488
Massey Universityپالمرستون513
University of Otagoدوندین531
Victoria University of Wellingtonولینگتون784

انواع بورسیه‌های تحصیلی نیوزلند

بورسیه‌های تحصیلی نیوزلند به‌طورکلی به دو نوع بورسیه تقسیم می‌شوند: نوع اول بورسیه‌هایی است که از طریق دولت نیوزلند تأمین و ارائه می‌شوند. نوع دوم بورسیه‌هایی هستند که از طرف دانشگاه‌ها و مؤسسات مختلف دولتی و خصوصی به دانشجویان ارائه می‌شود. در ادامه به بررسی هرکدام از این بورسیه‌ها می‌پردازیم.

 بورسیه‌های تحصیلی دولتی نیوزلند

  • بورس تحصیلی نیوزلند برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد:این بورسیه هرساله به دانشجویان واجد شرایط جهت تحصیل تمام‌وقت ارائه می‌شود. پوشش این بورسیه برای تحصیل در دانشگاه‌های نیوزلند و دیگر دانشگاه‌های اقیانوس آرام می‌باشد. مهم‌ترین شرط این بورسیه این است که از اتباع کشورهای مورد قبول باشید.
  • بورسیه تحصیلی دوره آموزشی کوتاه‌مدت برای شهروندان کشورهای حوزه اقیانوس آرام و تیمور شرقی:
    این بورسیه‌های تحصیلی کوتاه‌مدت برای آموزش مهارت‌ها و تجربه کار در حین کار برای کارگران کشورهای واجد شرایط اقیانوس آرام و تیمور شرقی است.
  • بورسیه تحصیلی دوره آموزشی کوتاه‌مدت برای شهروندان کشورهای آسیای جنوب شرقی و تیمور شرقی:
    این بورسیه‌های تحصیلی کوتاه‌مدت برای آموزش مهارت به کارگران کشورهای واجد شرایط جنوب شرقی آسیا و تیمور شرقی است.
  • بورسیه آموزش زبان انگلیسی در نیوزلند برای بورسیه‌های رسمی (NZELTO):
    این بورسیه‌های تحصیلی کوتاه‌مدت برای مقامات دولتی کشورهای واجد شرایط آفریقا و آسیا است که برای آموزش زبان انگلیسی به نیوزلند می‌آیند.

بورسیه‌هایی که از طرف دولت نیوزلند اعطا می‌شوند، فقط به شهروندان کشورهای خاصی تعلق می‌گیرند که ایران جز این کشورها نیست.

بورسیه‌های تحصیلی از طرف دانشگاه‌ها و مؤسسات مختلف

در این قسمت با بورسیه‌هایی که از سوی دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی نیوزلند به دانشجویان اعطا می‌شود آشنا می‌شویم:

  • بورسیه کارشناسی دانشگاه صنعتی اوکلند:
    دانشگاه صنعتی اوکلند (AUT) بورسیه کارشناسی را برای کمک به پیشرفت تحصیلی دانشجویان و سطح علمی دانشگاه ارائه می‌دهد. بورسیه کارشناسی AUT برای دانشجویان تمام‌وقت با نمرات بالا است که در حال تحصیل در دوره‌های کارشناسی در AUT هستند و وارد سال دوم یا سوم دوره کارشناسی خود می‌شوند.
    دانشجویانی که یک دوره چهارساله کارشناسی را طی می‌کنند، نیز می‌توانند برای چهارمین سال خود درخواست بورسیه کنند. مقدار این بورسیه کمک 7000$ دلاری به شهریه یک سال می‌باشد. از شرایط این بورسیه داشتن نمرات عالی یا نمرات خوب با اثبات فقیر بودن دانشجو است.
  • بورسیه دکتری دانشگاه صنعتی اوکلند:
    دانشگاه صنعتی اوکلند (AUT) بورسیه‌های دکتری را به‌منظور جذب دانشجویان ممتاز و تشویق آنها برای تحقیق و مطالعه، ارائه می‌دهد. شرط اصلی برای این بورسیه داشتن نمرات عالی (معدل 8 یا بالاتر) است. البته شهروندان حوزه اقیانوس آرام و مائوری جدید، شرط معدل 5/7 دارند. مقدار این بورس باتوجه‌به فاند متغیر است.
  • بورس تحصیلی تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اوکلند:
     دانشگاه صنعتی اوکلند بورس تحصیلی تحصیلات تکمیلی را برای تشویق تحصیل و تحقیق در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می‌دهد.
    بورس تحصیلی تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اوکلند برای دانشجویان تمام‌وقتی است که در سطح ۸ یا بالاتر (چارچوب صلاحیت‌های نیوزلند) تحصیل می‌کنند و توانایی دستیابی به موفقیت بالایی را دارند. این بورسیه تحصیلی هزینه‌ها را برای ۱۲۰ واحد درسی شامل دوره‌های آموزشی و یک پروژه تحقیقاتی یا پایان‌نامه تا ۶۰ واحد درسی را پوشش می‌دهد.
  • بورسیه سال اول دانشجویان کارشناسی دانشگاه اوکلند:
    این بورسیه تحصیلی برای شناخت و پاداش دادن به دانشجویان استثنایی که دارای سوابق تحصیلی عالی و پتانسیل رهبری هستند، ارائه می‌شود. این بورسیه سال اول تحصیلات کارشناسی دانشگاهی را پوشش می‌دهد.
    این بورسیه هرساله به حدود ۲۵۰ نفر اعطا می‌شود. مدت این بورسیه حداکثر یک‌ساله است و هزینه کامل اقامت در یک اتاق در خوابگاه دانشگاه اوکلند بعلاوه ۴۰۰۰$ دلار می‌باشد. این مبلغ در دو فرصت، یک‌بار ترم اول و یک‌بار ترم دوم پرداخت می‌شود. یکی از شروط این بورسیه این است که فرد شهروند نیوزلند بوده یا دارای اقامت دائم باشد.
  • بورسیه تعالی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه اوکلند (University of Auckland):
    هدف اصلی این بورسیه تحصیلی جذب دانشجویان بین‌المللی جدید بااستعداد بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی یا کارشناسی ارشد یک‌ساله یا بیشتر در دانشگاه اوکلند است. سالانه به ۵۰ نفر این بورسیه اعطا می‌شود.
    ارزش این بورسیه ۱۰ هزار دلار نیوزلند است. اساس انتخاب این بورسیه، شایستگی تحصیلی و کیفیت اپلیکیشن درخواست است. کشور متقاضی نیز ممکن است توسط کمیته انتخاب در نظر گرفته شود تا با اهداف استراتژیک دانشگاه همسو باشد. شرط اولیه این بورسیه، داشتن معدل (GPE) حداقل 6.00 است.
  • بورسیه تحصیلی دکتری دانشگاه اوکلند:
    متقاضیان جدید دکتری که معدل آخرین مدرکشان ۸ یا بالاتر است، می‌توانند برای این بورسیه درخواست دهند. بورسیه دکتری دانشگاه اوکلند کمک‌هزینه بدون مالیات تا سقف 28500$ دلار استرالیا سالانه در سال ۲۰۲۱ است و حداکثر تا ۳۶ ماه ارائه می‌شود.
    علاوه بر این، دانشگاه ضمن اعطای بورسیه، شهریه و هزینه‌های خدمات دانشجویی و همچنین بیمه درمانی بین‌المللی یک دانشجو را به طور کامل پوشش می‌دهد. این مربوط به کلیه دانشجویان داخلی و دانشجویان بین‌المللی است که تحت سیاست هزینه‌های داخلی واجد شرایط تحصیل هستند.
  • بورسیه ADB دانشگاه اوکلند:
    بورس تحصیلی ADB در دانشگاه اوکلند یک بورس تحصیلی فول فاند برای دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد است ADB. هرساله ۳۰۰ بورسیه اعطا می‌کند. کلیه هزینه‌ها تحت این برنامه تأمین می‌شود. مدت این بورسیه ۲ سال می‌باشد.
    شرط اصلی این بورسیه این است که فرد متقاضی، شهروند یکی از کشورهای عضو ADB (Asian Development Bank) باشد. این بورسیه شامل هزینه‌هایی تحصیل در دانشگاه اوکلند، هزینه بلیت هواپیما از کشور زادگاه دانشجو به نیوزلند، هزینه اولیه زندگی در اوکلند، بیمه درمانی و پزشکی در نیوزلند و هزینه بازگشت به کشور زادگاه در پایان دوره تحصیل می‌باشد. برای دانش‌پژوهانی که مشغول تحقیق هستند، ممکن است کمک‌هزینه ویژه‌ای برای تهیه پایان‌نامه در دسترس باشد.

۴ بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی

بورسیه‌های متفاوتی برای ارائه در مقطع کارشناسی وجود دارند که مبالغ متفاوتی را پوشش می‌دهند. طول دوره کارشناسی در نیوزلند ۳ تا ۴ سال است. شرط اصلی برای دریافت این بورسیه‌ها داشتن سابقه آکادمیک عالی و عملکرد خوب می‌باشد. دانشگاه‌های مختلف بورسیه‌هایی برای این دوره ارائه می‌کنند که چهار مورد از آن‌ها مرور می‌کنیم:

بورس تحصیلی ورودی دانشگاه اوتاگو (University of Otago)

این بورسیه به دانشجویان جدیدی که قصد ورود با دانشگاه اوتاگو دارند اعطا می‌شود. ارزش این بورسیه 5 هزار دلار نیوزلند می‌باشد. انتخاب بر اساس موفقیت‌های تحصیلی انجام می‌شود که با مدارک رسمی دبیرستان یا میانگین درجه دبیرستان در سطح مقطع قبل از تحصیل اندازه‌گیری می‌شود.

هم دانشجویان بومی نیوزلند و هم دانشجویان بین‌المللی می‌توانند برای این بورسیه درخواست دهند. شرط اصلی دریافت این بورسیه این که معدل دبیرستان فرد متقاضی در حد خیلی خوب و عالی باشد.

بورسیه سال اول کارشناسی دانشگاه کانتربری (University of Canterbury)

این بورسیه به دانشجویان سال اول دانشگاه کانتربری اعطا می‌شود که دارای نمرات عالی باشند. این بورسیه به حدود ۵۰۰ نفر اعطا می‌شود. دانشجویان بومی نیوزلند و همچنین دانشجویان بین‌المللی، هر دو می‌توانند برای این بورسیه درخواست دهند.

ارزش بورسیه سال اول کارشناسی، 5000$ هزار دلار نیوزلند می‌باشد که در ابتدای سال تحصیلی پرداخت می‌شود. زمان درخواست این بورسیه در سال ۲۰۲۱، از ۲۰ ژوئن آغاز شده و تا ۱۵ آگوست ادامه دارد.

بورسیه تحصیلی بین‌المللی دانشگاه وایکاتو (University of Waikato)

این بورسیه به دانشجویان جدیدالورودی اعطا می‌شود که قصد تحصیل در دانشگاه وایکاتو دارند. این بورسیه به دانشجویان بین‌المللی اعطا می‌شود که دیپلم دبیرستان خود را از یک دبیرستان در نیوزلند دریافت کرده باشند.

شرط اصلی این بورسیه داشتن معدل عالی دبیرستان می‌باشد. ارزش این بورسیه 10000$ هزار دلار نیوزلند است و آخرین زمان برای درخواست این بورسیه، آخر آگوست می‌باشد.

بورسیه کارشناسی دانشگاه صنعتی اوکلند (University of Auckland)

دانشگاه صنعتی اوکلند (AUT) بورسیه کارشناسی را برای شناخت پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و کمک به دانشگاه ارائه می‌دهد. بورسیه کارشناسی AUT برای دانشجویان تمام‌وقت با نمرات بالا است که در حال تحصیل در دوره‌های کارشناسی در AUT هستند و وارد سال دوم یا سوم دوره کارشناسی خود می‌شوند.

دانشجویانی که یک دوره چهارساله کارشناسی را انجام می‌دهند، نیز می‌توانند برای چهارمین سال خود درخواست بورسیه کنند. ارزش این بورسیه، 7000$ دلار کمک‌هزینه برای شهریه یک سال می‌باشد. از شرایط این بورسیه داشتن نمرات عالی یا نمرات خوب با اثبات فقیر بودن دانشجو است.

آیا در مقطع کارشناسی ارشد نیوزلند نیز بورسیه اعطا می‌شود؟

طول دوره کارشناسی ارشد در نیوزلند ۲ سال می‌باشد و بورسیه‌های متفاوتی برای این دوره ارائه می‌شود که برخی از آنها را معرفی خواهیم کرد:

بورسیه پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشگاه وایکاتو

این بورسیه تحصیلی به دانشجویان کارشناسی ارشد در دانشگاه وایکاتو اعطا می‌شود که قصد انجام پایان‌نامه خود را دارند. تعداد پیشنهادی هرساله اساساً بر اساس کل بودجه موجود است. این بورسیه به شهروندان نیوزلند، افراد دارای اقامت دائم نیوزلند و همچنین دانشجویان بین‌المللی اعطا می‌شود.

شرط اصلی این بورسیه داشتن معدل سطح A می‌باشد. تجربه کاری و دیگر سوابق آکادمیک نیز در گرفتن این بورسیه تأثیرگذار هستند. ارزش این بورسیه 15000$ هزار دلار نیوزلند است. مدت این بورسیه هم یک سال است و اگر در طی ۱ سال، پایان‌نامه به انجام نرسید، ممکن است مدت بورسیه اضافه شود.

بورس تحصیلی کارشناسی ارشد بازرگانی بین‌المللی دانشگاه اوکلند

هدف اصلی این بورسیه تحصیلی جذب دانشجویان بین‌المللی برای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی، کارشناسی ارشد مدیریت، کارشناسی ارشد تجارت بین‌الملل، بازاریابی یا حسابداری حرفه‌ای در دانشکده بازرگانی دانشگاه اوکلند است.

ارزش این بورسیه تا 32000$ هزار دلار نیوزلند می‌تواند باشد و مدت آن به‌اندازه طول مدت دوره است. اساس انتخاب، شایستگی علمی خواهد بود که توسط معدل (GPA) آخرین برنامه واجد شرایط ارزیابی می‌شود و هم چنین نامه‌ای مکتوب که توانایی متقاضی برای موفقیت در تحصیلات تجاری در دانشگاه اوکلند، اهداف شغلی، انگیزه‌ها و غیره را بیان می‌کند.

بورس تحصیلی کارشناسی ارشد بین‌المللی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اوکلند

این بورس تحصیلی در سال ۲۰۱۹ تأسیس شده و توسط دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اوکلند تأمین می‌شود. هدف اصلی بورس تحصیلی جذب دانشجویان بین‌المللی جدید بااستعداد بالا برای ثبت‌نام در دوره کارشناسی ارشد به مدت یک یا دو سال در دانشکده علوم پزشکی، دانشگاه اوکلند است.

ابن بورسیه فقط به ۵ نفر اعطا می‌شود و به مدت طول تحصیل می‌باشد. ارزش این بورسیه نیز 20000$ هزار دلار نیوزلند است. این بورسیه فقط به دانشجویان بین‌المللی اعطا می‌شود. شرط معدل حداقل ۷ یکی از شروط اصلی این بورسیه است.

بورس تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه ولینگتون (Victoria University of Wellington)

برای تشویق تحقیقات تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد در دانشگاه ویکتوریا ولینگتون، این دانشگاه بورسیه تحصیلی را به دانشجویان در حال شروع یک دوره کارشناسی ارشد تمام‌وقت و متمرکز بر تحقیق ارائه می‌دهد.

این بورس تحصیلی شامل 15000$ دلار نیوزلند کمک بدون مالیات، به‌علاوه شهریه برای یک سال است (شهریه گفته شده شهریه داخلی برای شهروندان نیوزلند است). هزینه‌ها به طور مستقیم توسط دفتر بورس تحصیلی به دانشگاه پرداخت می‌شود. دانشجویان بین‌المللی غیر از دانشجویان استرالیا، باید تفاوت بین هزینه کامل دانشجویان بین‌المللی و هزینه‌های داخلی را خود پرداخت کنند.

جستجوی هوشمند رشته و دانشگاه با اسمارت اپلای

۶۰ ثانیه زمان بزار

کار با اسمارت اپلای ساده ست. ۱- ظرف ۶۰ ثانیه اطلاعات مورد نیاز رو از شما می‌گیریم. ۲- تمامی دانشگاه‌ها و کالج‌هایی که می‌تونید در اون‌ها درس بخونید رو برای شما پیدا می‌کنیم. ۳- تیم حرفه‌ای ما در اسمارت اپلای به صورت رایگان برای شما پذیرش خواهند گرفت.

اسمارت اپلای

بورسیه‌های تحصیل دکتری در نیوزلند

در مقطع دکتری دانشگاه‌های نیوزلند نیز بورسیه‌هایی به دانشجویان اعطا می‌شود. طول دوره این مقطع ۳ تا ۴ سال است و برای تحصیل در این مقطع باید یک سوپروایزر پیدا کنید. در این بخش برخی از بورسیه‌های تحصیل دکتری در نیوزلند را معرفی می‌کنیم:

بورسیه دکتری تحقیقات سلامت و پزشکی دانشگاه اوکلند

هدف اصلی این بورسیه تحصیلی، تشویق و حمایت از دانشجویان ممتاز دانشگاهی برای تحصیل در مقطع دکتری در یک رشته مرتبط با سلامت در دانشکده علوم پزشکی و بهداشت است. ارزش این بورسیه حداکثر 28200$ دلار نیوزلند، با هزینه زندگی سالانه تا ۳۶ ماه است.
علاوه بر این، هزینه‌های تحصیل حداکثر تا ۳۶ ماه تحت پوشش قرار می‌گیرد. این بورسیه هم به دانشجویان داخلی و هم بین‌المللی اعطا می‌شود. دانشجویان بین‌المللی همچنین تحت پوشش بیمه بین‌المللی دانشجویان قرار می‌گیرند. سالانه حداکثر به ۳ نفر این بورسیه تحصیلی اعطا می‌شود.

بورسیه دکتری دانشگاه مسی (Massey University)

بورس تحصیلی دکتری دانشگاه مسی در دسترس داوطلبان تمام‌وقت و نیمه وقتی است که در دکتری فلسفه (PhD)، دکتری روان‌شناسی بالینی (DClinPsych) یا دکتری مددکاری اجتماعی (DSW) ثبت‌نام کرده‌اند. این بورس تحصیلی کمک‌هزینه تحصیلی است.
ارزش این بورسیه دکتری کمک‌هزینه‌ای معادل 25000$ دلار نیوزلند است. همچنین شهریه و هزینه‌های غیر شهریه حداکثر تا ۳۶ ماه تحصیل تمام‌وقت نیز پرداخت می‌شوند. این مبلغ برای دانشجویان نیمه‌وقت، 15000$ هزار دلار نیوزلند و مدت آن حداکثر تا ۶۰ ماه است.

بورس تحصیلی دکتری در دانشگاه ولینگتون

هدف از این بورس تحصیلی این است که داوطلبان دکتری بتوانند به طور کامل در تکمیل پایان‌نامه خود تمرکز کنند. داوطلبان تمام‌وقت یا نیمه‌وقت می‌توانند درخواست دهند. ارزش این بورسیه ماهانه 2000$ هزار دلار به مدت حداکثر ۳ ماه می‌باشد.
مبلغ هر ماه پس از تأیید سوپروایزر مبنی بر پیشرفت کار دانشجو منطبق بر برنامه زمانی ارائه شده، پرداخت می‌شود. اگر این تأیید انجام نشود، بورسیه قطع می‌شود.

این بورس تحصیلی فقط برای سه ماه آخر قبل از ارائه پایان‌نامه برای آزمون در دسترس است.

بورسیه تحصیلی دکتری دانشگاه اوکلند

متقاضیان جدید دکتری با معدل 8.00 یا بالاتر از آخرین مدرک خود می‌توانند برای این بورسیه درخواست دهند. بورسیه دکتری دانشگاه اوکلند در سال ۲۰۲۱، کمک‌هزینه بدون مالیات تا سقف 28500$ دلار نیوزلند است. مدت این بورسیه حداکثر ۳۶ ماه است.

علاوه بر این، دانشگاه ضمن اعطای بورسیه، شهریه و هزینه‌های خدمات دانشجویی و همچنین بیمه درمانی بین‌المللی یک دانشجو را به طور کامل پوشش می‌دهد. این بورسیه برای دانشجویان داخلی و دانشجویان بین‌المللی است که تحت سیاست هزینه‌های داخلی واجد شرایط تحصیل هستند.

  1. بورسیه‌های تحصیلی متفاوتی برای دانشجویان در نیوزلند ارائه می‌شود.
  2. بورسیه‌های تحصیلی نیوزلند در مقطع کارشناسی فقط بخشی از هزینه‌ها را تأمین می‌کند.
  3. بسیاری از بورسیه‌های تحصیلی نیوزلند فقط به افراد بومی و دارای اقامت دائم اعطا می‌شوند.
  4. بورسیه تحصیلی نیوزلند در مقطع کارشناسی ارشد، هزینه‌های بیشتری را پوشش می‌دهد.
  5. اکثر بورسیه‌های تحصیلی نیوزلند در مقطع دکتری، همه هزینه‌های تحصیل و زندگی را پوشش می‌دهند.
  6. شرط اصلی گرفتن بورسیه تحصیلی نیوزلند، داشتن نمرات خیلی خوب در مقطع قبلی است.
  7. داشتن مقاله علمی معتبر و کار مرتبط و نمره زبان خوب، به گرفتن بورسیه تحصیلی نیوزلند کمک می‌کند.

کلام پایانی در مورد بورسیه تحصیلی نیوزلند

تحصیل در نیوزلند به دلیل کیفیت بالای زندگی در این کشور و اعتبار دانشگاه‌های نیوزلند انتخاب بسیاری از دانشجویان بین‌المللی است. بااین‌حال بسیاری به دلیل هزینه‌های سنگین قادر به تحصیل در این کشور نیستند. خوشبختانه این امکان برای افرادی که قادر به تأمین هزینه‌های تحصیل در نیوزلند نیستند وجود دارد که با اخذ بورسیه تحصیلی نیوزلند هزینه‌های تحصیل در این کشور را تا حدود زیادی کاهش دهند.

بورسیه تحصیلی نیوزلند دارای انواع مختلفی است و دانشگاه‌های این کشور به تعداد زیادی از دانشجویان داخلی و بین‌المللی بورسیه تحصیلی اعطا می‌کنند. برای موفقیت در اخذ بورسیه تحصیلی نیوزلند لازم است که با شرایط اخذ آن به طور کامل آشنا باشید تا بتوانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

تیم اسمارت اپلای با کارشناسانی مجرب آماده است تا شما را در این مسیر همراهی کند. برای این منظور کافی است فرم ارزیابی رایگان ما را تکمیل کنید تا کارشناسان ما دراسرع‌وقت با شما ارتباط برقرار کنند.

سؤالات متداول

بله در صورت وجود شرایط این امکان وجود دارد.

دو نوع بورسیه‌های دولتی و بورسیه‌های دانشگاهی

داشتن رزومه علمی قوی از قبیل نمرات دانشگاهی خوب و نمره زبان بالا

برخی بورسیه‌ها تمامی هزینه‌های تحصیل را پوشش می‌دهند و برخی قسمتی از هزینه‌ها را تأمین می‌کنند.

در تمامی مقاطع دانشگاهی اعطا می‌شود. بااین‌حال بیشتر بورسیه‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی و خصوصاً دکتری اعطا می‌شود.

مدارک هویتی، مدارک تحصیلی به همراه مدرک زبان