بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

پای کرونا به دروس دانشگاه‌های کانادا باز شد

پای کرونا به دروس دانشگاه‌های کانادا باز شد

برخی از دانشگاه‌های کانادا تصمیم گرفتند برای درک بیشتر تأثیرات مخرب کووید ۱۹، دوره‌های جدیدی را با محوریت کرونا، وارد برنامه‌های آموزشی خود کنند.
افزایش بودجه دانشگاه‌های استرالیا

افزایش بودجه دانشگاه‌های استرالیا تصویب شد

پس از یک سال دست‌وپنجه نرم کردن دانشگاه‌های استرالیا با چالش‌های ناشی از کرونا، بالاخره مجلس سنای کشور با لایحه افزایش بودجه دانشگاه‌ها موافقت کرد.
اخبار تحصیلی هفته دوم اکتبر

هفته دوم اکتبر با اخبار داغ تحصیلی

اخبار هفتگی اسمارت اپلای جهت آگاهی از آخرین تغییر و تحولات مهم در پروسه اپلای و مهاجرت تحصیلی تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

انتقال پول به کانادا

در این مقاله، مبحث انتقال پول به کانادا، معرفی انواع حواله و نکاتی که در انتقال پول به کانادا باید در نظر گرفت، مطرح شده است.
قوانین فرودگاهی و گمرکی کانادا

راهنمای قوانین و مقررات فرودگاهی کانادا

قوانین فرودگاهی و گمرکی کانادا چیست؟ کدام کالاها برای ورود به کانادا مجاز و کدام غیرمجاز هستند؟ آیا حیوانات خانگی را می‌توانیم با خود به کانادا ببریم؟
اخبار تحصیلی

اخبار داغ تحصیلی در هفته دوم نوامبر

اخبار هفتگی اسمارت اپلای باهدف آگاهی مخاطبان از آخرین تحولات مهم در خصوص پروسه مهاجرت تحصیلی تهیه و در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌گیرد.

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای