بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

واکنش دانشگاه‌های کانادا به باز شدن مرزها

واکنش دانشگاه‌های کانادا به باز شدن مرزها

خبر کاهش محدودیت‌های سفر دانشجوهای خارجی و خانواده‌هایشان به کانادا از ۲۰ اکتبر، با واکنش مثبت و موجی از استقبال دانشگاه‌های این کشور مواجه گردید.
رسیدگی آنلاین به درخواست‌های ویزا

تمدید بررسی اپلیکیشنهای ویزاهای موقت کانادا

اداره مهاجرت کانادا، مدت‌زمان رسیدگی آنلاین به درخواست‌های ویزاهای اقامت موقت (TRV) و مجوزهای الکترونیکی سفر (ETA) را تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ تمدید کرده است.
دانشگاه GO8

بودجه دانشگاه‌های GO۸ استرالیا در هاله‌ ابهام

دانشگاه‌های گروه هشت استرالیا، (ملبورن، ملی استرالیا، سیدنی، کوئینزلند، وسترن، آدلاید، موناش و نیوساوت ولز) منتظر حمایت دولت فدرال از بخش تحقیقات هستند.

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

آزمون دولینگو

آزمون دولینگو (Duolingo) جایگزین تافل و آیلتس

آزمون دولینگو، یک آزمون‌های معتبر زبان انگلیسی است که میتواند جایگزین آزمونهای آیلتس و تافل بشود. ازمون دولینگو به‌صورت کامپیوتری و آنلاین برگزار می‌شود.
آزمون دولینگو

تحصیل در دبیرستان های کانادا

تحصیل در دبیرستان های کانادا چگونه است؟ آشنایی با شیوه سرپرستی دانش آموزان در حین تحصیل و سوالاتی از این دست را در این مقاله بخوانید

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای