بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

ضوابط سختگیرانه کانادا در پذیرش مسافرین خارجی

ضوابط سخت‌گیرانه کانادا در پذیرش مسافرین خارجی

در راستای مبارزه با شیوع گونه جدید ویروس کرونا، جاستین تردو، نخست‌وزیر کانادا محدودیت‌های جدید سفر به کانادا را اعلام کرد.
مدارس استان نیوبرانزویک کانادا به روی دانش آموزان باز هستند

مدارس استان نیوبرانزویک کانادا باز هستند

وزیر آموزش‌وپرورش نیوبرانزویک، اعلام کرده علی رغم اینکه هنوز کرونا جولان می‌دهد، مدارس این استان باز هستند و در صورت صلاحدید وزارت بهداشت، تعطیل خواهند شد.
اخبار داغ تحصیلی

آخرین اخبار تحصیلی کانادا، استرالیا، نیوزلند

ما اخبار هفتگی اسمارت اپلای را باهدف آگاهی مخاطبان از آخرین تحولات حائز اهمیت در خصوص پروسه مهاجرت تحصیلی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

امتیاز مقالات علمی در اپلای دانشگاه‌های کانادا

تأثیر مقاله علمی در اپلای دانشگاه های کانادا

مقالات علمی چه نقشی درروند پروسه پذیرش تحصیلی دارند؟ آیا بدون مقاله، می‌توان برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های کانادا اقدام کرد؟
جاهای دیدنی کانادا
اجاره خانه در کانادا

اجاره خانه در کانادا

قوانین اجاره خانه در کانادا یکی از اولین دغدغه های دانشجویان است. با ما همراه باشید تا در مورد قیمت اجاره خانه در کانادا ۲۰۲۰ و .. اطلاعات کسب کنید

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای