بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

کانادا در ماه دسامبر ۶۳ هزار فرصت شغلی

کانادا در دسامبر ۶۳ هزار فرصت شغلی را از دست داد

کرونا اقتصاد کانادا را به‌شدت تحت تأثیر خود قرار داده است. با تعطیلی موقت بسیاری از مشاغل، نرخ بیکاری کانادا در ماه دسامبر به ۸٫۶ افزایش یافت.
امتیاز جدید دولت کانادا به دانشجویان بین المللی در بحران کرونا

امتیاز جدید کانادا به دانشجوهای بین‌المللی در بحران کرونا

دانشجوهای خارجی که در کانادا هستند و تاریخ ویزای PGWP آنها منقضی شده یا در حال انقضاء است، فرصت دارند تا نسبت به درخواست ویزای جدید کار آزاد اقدام کنند.
کبک دانشجوهای پرستاری داوطلب به کار را بورسیه می‌کند

سیاست جدید کبک کانادا برای جذب پرستارها

کبک اعلام کرده، به دانشجوهای کارشناسی پرستاری که به مدت ۴ ماه به‌صورت تمام‌وقت و داوطلبانه در بیمارستان‌ها کار کنند، بورسیه تحصیلی اعطا خواهد کرد.

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

فرصت‌ مطالعاتی در کانادا

فرصت مطالعاتی در کانادا

فرصت مطالعاتی در کانادا، یکی از موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای است که برای دانشجوهای دکترا در نظرگرفته ‌شده است. این دوره، در فرآیند جذب هیئت‌علمی بسیار مفید است.
معافیت تحصیلی خارج از کشور

معافیت تحصیلی خارج از کشور

شرایط اخذ معافیت تحصیلی خارج از کشور چیست؟ این تسهیلات شامل چه کسانی می‌شود؟ آیا نظام‌وظیفه نسبت به اعطای معافیت تحصیل در خارج، سختگیری می‌کند؟
بانك و افتتاح حساب بانكي در كانادا

افتتاح حساب بانكي در كانادا

در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد بانك و افتتاح حساب بانكي در كانادا از قبیل انواع بانک در کانادا و انواع حساب بانکی برای مهاجرت به کانادا را بدست می آورید

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای