بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

دانشگاه آتاباسکا کانادا

تحول آموزش مجازی در دانشگاه آتاباسکای کانادا

دانشگاه آتاباسکا درصدد است، با مشارکت شرکت‌های نرم‌افزاری D2L و Ellucian سیستم آموزش مجازی خود را بهبود بخشده و انگیزه تحصیل را در دانشجوها افزایش دهد.
ورود به کانادا

ضوابط جدید ورود به کانادا برای دانشجوهای خارجی

کانادا برای دانشجویان بین‌المللی که قصد دارند در محدودیت‌های کرونایی به این کشور عزیمت کنند، دستورالعمل‌های جدید را در وب‌سایت خود منتشر کرده است.
دانشگاه سنت ماری

اعلام آمادگی اکثر دانشگاه‌های کانادا برای پذیرش

بسیاری از دانشگاه‌های کانادا ازجمله لیکهد، آکادیا، مک مستر، دالهاوزی، مانیتوبا و گوئلف آمادگی خود را برای پذیرش و میزبانی دانشجوهای بین‌المللی اعلام کردند.

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

روز شکرگزاری

روز شکرگزاری یا Thanksgiving Day

روز شکرگزاری در کشورها و مناطق مختلف متفاوته. این جشن در آمریکا و استرالیا در آخرین پنجشنبه نوامبر و در کانادا در دومین دوشنبه اکتبر برگذار میشه.
توصیه‌نامه تحصیلی

توصیه نامه تحصیلی

هدف از ارائه توصیه‌نامه تحصیلی نشان دادن لیاقت و توانایی یک دانشجو برای ورود به مقطع موردنظر است. توصیه‌نامه در دریافت پذیرش و حتی بورسیه تحصیلی موثر است.
زمان‌بندی پروسه اپلای دانشگاه‌های کانادا

زمان‌بندی پروسه اپلای دانشگاه‌های کانادا

بدون اطلاعات در خصوص زمان‌بندی پروسه اپلای دانشگاه‌های کانادا اقدام نکنید. برای موفقیت در پذیرش تحصیلی، برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید و سپس عمل کنید.

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای