بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

اخبار هفتگی

اخبار داغ تحصیلی هفته اول نوامبر

اخبار هفتگی اسمارت اپلای باهدف آگاهی مخاطبان از آخرین تحولات مهم در پروسه اپلای و مهاجرت تحصیلی تهیه و در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌گیرد.
تحصیل در استرالیا

فیدبک دانشجوهای بین‌المللی از تحصیل در استرالیا

بیش از دو سوم یا قریب ۷۶ درصد از دانشجوهای بین‌المللی مقطع کارشناسی و تخصیلات تکمیلی از تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا راضی هستند.
دانشگاه سیدنی

۶ دانشگاه استرالیا در جمع دانشگاه‌های برتر دنیا

۶ دانشگاه استرالیا ازجمله ملبورن، سیدنی، دانشگاه ملی استرالیا، موناش، کوئینزلند و نیوساوت ولز در جمع صد دانشگاه مطرح و برتر دنیا جای گرفتند.

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

آشنایی با کمک هزینه‌های تحصیلی RA و TA در کانادا

کمک هزینه‌های تحصیلی RA و TA در کانادا

RA و TA دو نوع متداول از کمک‌هزینه‌های تحصیلی هستند که می‌توانند تا حدودی مخارج دانشجویی را پوشش داده و راه را برای تکمیل تحصیلات عالیه هموار کنند.

چطور بلیط کانادا را ارزان‌تر بخریم؟

خرید بلیط کانادا، یکی از مهم‌ترین مقدمات سفر به این کشور دیدنی است. در این پست، راهکارهای خرید ارزان بلیط کانادا و سوالات پیرامون آن مطرح شده است.
پاسپورت کانادا در میان پاسپورت‌های قدرتمند جهان

چطور صاحب پاسپورت کانادا بشویم؟

پاسپورت کانادا، راه‌های اخذ، اعتبار، امتیاز و مدارک لازم جهت دریافت پاسپورت کانادا، مباحثی هستند که در این مقاله موردبررسی قرار گرفته‌اند.

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای