بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

قانون جدید استرالیا برای دارندگان ویزای موقت

قانون جدید استرالیا برای دارندگان ویزای موقت

از اول ژانویه ۲۰۲۱ دانشجویان بین‌المللی و دارندگان ویزای موقت در صورت همراه داشتن اقلامی که امنیت محیط زیست را تهدید کند، دیپورت خواهند شد.
بازگشت دانشجوهای بین المللی به استرالیای جنوبی

بازگشت دانشجوهای بین‌المللی به استرالیای جنوبی

دانشجوهای سنگاپور، ژاپن، کره جنوبی، چین، ویتنام، مالزی، هنگ‌کنگ، تایلند و اندونزی می‌توانند به دانشگاه‌های فلیندرز، آدلاید و استرالیای جنوبی بازگردند.
دانشگاه مک گیل

تغییرات جدید آموزشی در دانشگاه مک گیل کانادا

دانشگاه مک گیل قصد دارد بنا به خواست اکثریت دانشجویان، برخی از فعالیت‌های آموزشی ‌ترم زمستان را به‌صورت حضوری و در پردیس دانشگاه برگزار کند.

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی

مراحل دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی

برای دریافت تأییدیه مدرک تحصیلی، راه‌های مختلفی وجود دارد. پروسه گرفتن تأییدیه مدرک تحصیلی بسته به دانشگاهی که متقاضی فارغ‌التحصیل شده، متفاوت است.
لغو تعهد آموزش رایگان

لغو تعهد آموزش رایگان و آزادسازی مدرک تحصیلی

لغو تعهد آموزش رایگان از چه طریقی امکان‌پذیر است؟ هزینه آزادسازی مدرک تحصیلی چقدر است؟ برای لغو کردن تعهد خدمت به آموزش به چه مدارکی نیاز هست؟
گپ تحصیلی

چطور گپ تحصیلی را توجیه کنیم

گپ تحصیلی چیست؟ آیا در دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی تأثیر دارد؟ آیا می‌توان گپ تحصیلی را توجیه کرد؟ گپ تحصیلی در کانادا به چه صورت است؟

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای