بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

سومین هفته اکتبر و اخبار داغ تحصیلی

اخبار داغ تحصیلی هفته دوم سپتامبر

با اخبار داغ تحصیلی هفته دوم سپتامبر با اسمارت اپلای باشید تا در جریان آخرین تغییرات و اتفاقات روز قرار بگیرید.
سومین هفته اکتبر و اخبار داغ تحصیلی

اخبار داغ تحصیلی هفته چهارم سپتامبر

اخبار هفتگی اسمارت اپلای باهدف آگاهی از آخرین تغییرات در خصوص پروسه اپلای و مهاجرت تحصیلی تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.
دانشگاه ویندزور

دانشگاه ویندزور کانادا در لیست دانشگاه‌های سبز

دانشگاه ویندزور به دلیل پیشرفت‌ در حوزه توسعه پایدار، حفظ منابع طبیعی و انجام سایر اقداماتی که به نفع محیط‌زیست است توانست بار دیگر لقب دانشگاه سبز را بگیرد.

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

پذیرش مشروط

پذیرش مشروط یا کاندیشنال چیست؟

هر سال دانشجوهای خارجی زیادی از کالج‌ها و دانشگاه‌های دنیا پذیرش مشروط دریافت می‌کنند. اما پذیرش مشروط چیست؟ شامل چه افرادی می‌شود؟ آیا خوب است یا بد؟
استادی پلن

استادی پلن کانادا

استادی پلن یا برنامه تحصیلی، یکی از مهم‌ترین مدارک برای اخذ ویزای دانشجویی است. در این پست، نحوه نگارش صحیح استادی پلن و سوالات پیرامون آن بحث شده است.
شغل دانشجویی

کار دانشجویی در کانادا

شرایط کار دانشجویی در کانادا چیست؟ آیا دانشجوهای خارجی میتوانند در حین تحصیل در کانادا کار کنند؟ با ما باشید تا به پاسخ تمامی سوالات خود برسید.

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای