بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

تایید اولین مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در کبک کانادا

تایید اولین مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در کبک کانادا

بعد از مشاهده ویروس جدید کرونا در انگلیس و چند کشور دیگر، مقامات بهداشتی کبک روز جمعه اولین مورد ابتلا به ویروس جدید کرونای انگلیسی در این استان را تأیید کردند.
اخبار داغ تحصیلی در هفته آخر دسامبر

اخبار داغ تحصیلی در هفته آخر دسامبر

ما اخبار هفتگی اسمارت اپلای را باهدف آگاهی مخاطبان از آخرین تحولات حائز اهمیت در خصوص پروسه مهاجرت تحصیلی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
صدور ویزای تحصیلی کانادا به دوره‌های کوتاه‌مدت

صدور ویزای تحصیلی کانادا به دوره‌های کوتاه‌مدت

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرده، دانشجوهای خارجی می‌توانند برای تحصیل در رشته‌هایی که طول دوره آنها کمتر از ۶ ماه است، به این کشور سفر کنند.

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

خرید در کانادا

فروشگاه‌های ارزان و مراکز خرید اقتصادی در کانادا

برای خرید ارزان و مقرون‌به‌صرفه در کانادا، توصیه می‌کنیم از مراکزی همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های اجناس دست‌دوم و یا حراجی‌ها دیدن کنید.
رانندگی در کانادا

قوانین و جریمه‌ تخلفات رانندگی در کانادا

/
رانندگی در کانادا شامل چه شرایطی است؟ آیا با گواهی‌نامه کشور خودمان هم می‌توانیم رانندگی کنیم، جریمه تخلفات رانندگی در استانهای کانادا به چه صورت است؟
مدرک زبان برای تحصیل در کانادا

مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در کانادا

مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در کانادا کدام است؟ بسیاری از دانشجویان در جسجوی پذیرش دانشگاه کانادا بدون مدرک زبان هستند. با ما همراه باشید.

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای