بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

انتاریو کانادا از باکسینگ دی در قرنطینه

انتاریو کانادا از باکسینگ دی در قرنطینه

انتاریو محدودیت‌های سختی را از ۲۶ دسامبر اجرا خواهد کرد. منع رفت‌وآمدها از ساعت ۱۲:۱ بامداد ۲۶ دسامبر شروع و تا ۲۳ ژانویه در جنوب انتاریو ادامه خواهد داشت.
سرمایه‌گذاری کلان انتاریو کانادا در آموزش مجازی

سرمایه‌گذاری کلان انتاریو کانادا در آموزش مجازی

دولت انتاریو قصد دارد ۵۰ میلیون دلار را صرف آموزش مجازی و فناوری‌های آموزشی سرمایه‌گذاری کند. هدف از چنین طرحی، ارائه آموزش باکیفیت و در سطح رقابتی است.
کانادا یکی از امن‌ترین کشورهای جهان برای تحصیل در دوره کرونا

کانادا یکی از امن‌ترین کشورها در دوره کرونا

براساس دو نظرسنجی که در وب‌سایت جدید Navitas منتشر شد، کانادا در جمع امن‌ترین و محبوب‌ترین کشورهای دنیا برای تحصیل دانشجوهای خارجی جای گرفت.

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

اقتصاد کانادا

اقتصاد کانادا

اقتصاد کانادا در زمره برترین اقتصادهای دنیا قرار دارد. مزیت‌های زندگی در اقتصادی پیشرفته برای مهاجران جذاب است. با ما باشید تا در مورد اقتصاد کانادا بدانید.
جغرافیای کانادا

جغرافیای کانادا

جغرافیای کانادا ترکیبی شگفت انگیز از انواع جاذبه های طبیعی است. جغرافیای زیبا و متنوع کانادا برای بازدیدکنندگان از این کشور مسحور کننده است.
شرط-معدل-برای-تحصیل-در-کانادا

شرط معدل برای تحصیل در کانادا

شرط معدل برای تحصیل در کانادا یکی از سوالات رایج دانشجویان است. در این مطلب با تبدیل معدل به سیستم کانادا و امکان تحصیل در کانادا با معدل پایین آشنا شوید

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای