بلاگ اسمارت‌اپلای

  • آخرین و به‌روزترین اخبار و مقالات تحصیل در کانادا

اخباراسمارت اپلای

مژده استرالیا به متقاضیان تحصیل در ویکتوریا

مژده استرالیا به متقاضیان تحصیل در ویکتوریا

ویکتوریا قصد دارد دانشجوهای خارجی را پذیرش کند. قرار است ۲۳ هزار دانشجوی خارجی از ژانویه تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ از طریق پروازهای چارتر به ملبورن سفر کنند.
دومین هفته دسامبر با اخبار داغ تحصیلی

دومین هفته دسامبر با اخبار داغ تحصیلی

ما اخبار هفتگی اسمارت اپلای را باهدف آگاهی مخاطبان از آخرین تحولات مهم در خصوص پروسه مهاجرت تحصیلی تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
دانشجوهای خارجی زیر چتر حمایت دولت استرالیا

جستجوی رشته و دانشگاه در کانادا

کاملا منطبق با نمره زبان و بودجه شما

ابتدا ظرف چند کلیک ساده شرایط اولیه مورد نظر خودتان را ثبت کنید و دکمه سرچ را بزنید. تمامی رشته‌های منطبق با شرایط شما برایتان لیست می‌شود. هر کدام را تمایل داشتید انتخاب و برای آن اقدام می‌کنید. کاملا رایگان و بسیار راحت و کاربردی از طریق پلت فرم هوشمند اسمارت اپلای!

اسمارت اپلای

مقالات اسمارت اپلای

مالیات در کانادا

مالیات در کانادا

مالیات در کانادا و چگونگی دریافت معافیت مالیاتی در کانادا از دغدغه های مهاجران به این کشور است. با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در این مورد کسب کنید.
استاد راهنما یا سوپروایزر
ارسال آنلاین مدارک دانشجوهای خارجی کبک کانادا

اقامت پس از تحصیل در کانادا

/
اقامت پس از تحصیل در کانادا چگونه صورت میگیرد و همچنین نحوه ی اخذ اقامت دائم پس از تحصیل را در هریک از استان های کشور کانادا ببینید .

جستجوی رشته و دانشگاه درکانادا با اسمارت اپلای

منطبق با نمره زبان، بودجه، رشته و شهر مورد علاقه شما

اگر ابزار سرچ اسمارت اپلای را تا به حال استفاده نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فقط ۶۰ ثانیه زمان بگذارید و یک بار این فرصت بزرگ را امتحان کنید. چند سوال ساده را پاسخ بدهید و رشته‌هایی که می‌‎توانید با بودجه فعلی و نمره زبان‌تان اقدام کنید را پیدا کنید.

اسمارت اپلای